Etappe #1: Porto - Matoshinos, 13 km

31 augustus 2016 - Matosinhos, Portugal

We hebben afgesproken goed voor ons lijf te zorgen. We doen wat goed voelt en zien wel waar dat ons brengt.....en vooral genieten....Vanmorgen om half tien uitgecheckt en op ons gemak naar de cathedraal gelopen voor onze 'start'. Een beetje buitenaardse ervaring is het wel zo lopen met een zware rugzak. Verbaasd reageert je lichaam zo van 'wat is dit nu weer?'. Beetje frunnikken aan de riempjes en op een gegeven moment kwamen we in een flow. We geven het lijf de komende dagen even tijd om te leren. We lopen een variant op de kustroute en laten via de oever van de Douro, Porto heel langzaam achter ons. Het weer is prima. Een zeemist zorgt dat de temperatuur vandaag niet boven de 23 graden uitkomt. Als we in de middag inchecken in ons hostel hebben we een voldaan gevoel. Beetje rozig van de zeelucht en onder de indruk van de tijd die we hebben om stil te staan bij de omgeving, waar we normaal in auto, tram, bus of metro aan voorbij razen, gaan we even chillen aan het strand en een hapje eten. Na een mooie ontmoeting met vrienden uit Porto is het tijd om op tijd de lampjes uit te doen. Tot de volgende! René

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lucy:
    1 september 2016
    Veel plezier weer met de volgende etappe! Xxx